top of page

ISO 9001:2015

Η ISO 9001 είναι ένα διεθνές πρότυπο για συστήματα διαχείρισης ποιότητας (Quality Management Systems - QMS). Ανήκει στην οικογένεια προτύπων ISO 9000 και παρέχει ένα πλαίσιο για τον ορισμό, την εφαρμογή, τη συντήρηση και τη διαρκή βελτίωση των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας σε οποιαδήποτε οργάνωση, ανεξάρτητα από το μέγεθός της ή τον κλάδο δραστηριότητάς της.

Βασικές αρχές και απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001 περιλαμβάνουν:

certificate
ecoprotectlogo

Αρ. Πιστοποιητικού: 120623-6

Επικέντρωση στον Πελάτη:

Οι οργανώσεις πρέπει να κατανοούν και να ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών και να επιδιώκουν τη βελτίωση της ικανοποίησής τους.

Προσέγγιση Κατά Επεξεργασίας:

Το πρότυπο προωθεί τη χρήση μιας προσέγγισης κατά επεξεργασίας για τη διαχείριση και τη βελτίωση των οργανωτικών δραστηριοτήτων.

Διαχείριση Σχέσεων:

Οι οργανώσεις ενθαρρύνονται να διαχειρίζονται τις σχέσεις με σημαντικούς ενδιαφερόμενους, συμπεριλαμβανομένων πελατών και προμηθευτών.

Ηγεσία:

Η ανώτατη διοίκηση πρέπει να επιδεικνύει ηγεσία και αφοσίωση στο QMS, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματικότητα και τον συντονισμό με τους στόχους του οργανισμού.

Βελτίωση:

Οι οργανώσεις πρέπει να επιδιώκουν συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του QMS με τη χρήση πολιτικής ποιότητας, στόχων, εσωτερικών ελέγχων, ανάλυσης δεδομένων, δράσεων διόρθωσης και προληπτικών μέτρων, καθώς και αξιολογήσεων από τη διοίκηση.

Συμμετοχή των Ανθρώπων:

Η ενεργή συμμετοχή και ο ενδυνάμωση των εργαζομένων είναι ουσιώδης για την επιτυχία του QMS.

Λήψη Αποφάσεων με Βάση τα Δεδομένα:

Οι αποφάσεις πρέπει να βασίζονται στην ανάλυση δεδομένων και πληροφοριών.

Η πιστοποίηση ISO 9001 βασίζεται στον κύκλο Σχεδιασμός-Εφαρμογή-Έλεγχος-Ενέργεια (Plan-Do-Check-Act, PDCA), παρέχοντας μια συστηματική προσέγγιση για τη διαχείριση διεργασιών και την προώθηση της συνεχούς βελτίωσης.

bottom of page